10 tipp a tartósan karcsú alak eléréséhez

2020. május 04., hétfő

10 tipp a tartósan karcsú alak eléréséhez

Minél melegebb van, annál szellősebben öltözködünk. A szellősebb öltözködéssel néhány dolgot nem tud a ruha alá rejteni. A télen felszedett kilók ott maradtak a csípőn, mások nehezen bírnak a nyári nadrág utolsó gombjával - röviden: ideje megszabadulni a felesleges kilóktól, hogy nyáron a ruhaválsztás ne jelentsen problémát.

Mint minden évben, 2020-ban is számos diéta-trend olvasható a magazinokban, blogokban és újságokban. Nem olyan nehéz lefogyni és/vagy megtartani a súlyát, ha néhány fontos előírást és alapelvet betart.

  1. Kisebb adagok fogyasztása.
    Ha kisebb adagokat fogyasztunk, akkor a testünk ezt viszonylag rövid idő alatt megszokja. Ez nemcsak a fogyásban vagy a testsúly megtartásában segít, hanem meg van az az előnye is, hogy nem esszük túl magunkat. Ha túl sokat eszünk, végül fáradtak leszünk és lelassulunk. Egy bevált, egyszerű tipp: használjon kisebb tányért. Ez azt a benyomást kelti, hogy már van elég a tányéron, azonban az adag még mindig kisebb, mint a normál mennyiség.
  2. Ne hagyjon ki étkezést.
    Az étkezések kihagyásával, növekszik az étvágy, ami ahhoz vezet, hogy többet eszünk, mint amennyit kellene. Jelenleg az időszakos böjt a trend. Azonban az igazság az, hogy nem mindenki tud megbirkózni ezzel. Ha éhségtől szenved az étkezések kihagyása miatt, akkor jobb, ha rendszeresen étkezik, kisebb adagokban.
  3. Ha éhes, egyen és hagyja abba, mielőtt tele lenne.
    Ehhez nincs szükség kommentálásra. Ha nem éhes, csak unalmában vagy a megszokás miatt eszik, akkor az csak hízlal. Akkor mondjn nemet, amikor még tudna valamit enni, és ne akkor, amikor jóllakott. Egészségesebb, mint fordítva, és több energiája is marad.
  4. Zavaró tényező mentes étkezés.
    Ez egy kihívás, azonban sokat segít. Tanulmányok kimutatták, hogy az emberek, akik nem táplálkoznak megfelelően, nagyobb mennyiséget fogyasztanak. Tehát ne étkezzen a TV elõtt, vagy az újságot olvasva.
  5. Étkezzen tudatosan és bűntudat nélkül.
    Ennek a tippnek a segítségével önmagában is sok felesleges kilótól szabadulhat meg. Szánjon rá időt és étkezzen tudatosan. Ezáltal könnyebben megtarthatja a súlyát. Ha valamilyen édességet fogyaszt, akkor élvezze azt is. A bűnös lelkiismeret miatt hosszú távon csak többet fog enni.
  6. Számoljon a kudarcokkal.
    Bárhová is megy, az élet sohasem egy sima út, hanem egy hullámvasút. Egyszer fent, máskor lent. Számítson a kudarcokra már a kezdetektől, és készítsen egy tervet, hogy ilyen helyzetben mit tegyen. Mindig van egy következő nap. A jó benne: csak azért, mert egy nap dőzsölt, az elmúlt hetek eredményei nem vesztek el. A mottó: kelj fel és csináld tovább.
  7. A türelem egy erény.
    Legyen türelmes önmagával. Egy kis időbe telik, hogy megszabaduljon a felesleges kilóktól. Gondoljon mindig arra, hogy ezeket a feleslegeket sem egy nap alatt szedte fel. Tart, ameddig tart. Lassan és egyenletesen érheti el céljait.
  8. Ne térjen el az alapállapottól.
    Mit jelent ez? Egyszerűen: ha betartja a bonyolult diéta-tervet és/vagy csak olyan ételeket fogyaszt, amelyeket egyébként soha nem vásárolna, akkor a fogyás nem lesz tartós. Amint végez a diétával, visszatér a régi alakjához; és ezt mi nem akarjuk. Jobb lépésről lépésre haladni. Idővel ezek az újítások az új alapállapottá, valamint az új normákká válnak. Akkor már nem kell gondolkodnia, automatikusan jönni fognak a dolgok. Ez lesz az a pillanat, amikor nyert.
  9. Változtassa meg a rossz étkezési szokásait.
    Legyünk őszinték: minden embernek - mindegy, hogy milyen vékony - vannak rossz étkezési szokásai. Ahhoz, hogy változtasson rajtuk, először mindet fel kell írnia. Nézze meg a listát, és vegye sorra a rossz szokásokat. A legjobb, ha a rossz szokásait, egy új, jóval helyettesíti. Így könnyebb, mint egyszerűen elhagyni azokat.
  10. Maradjon kitartó.
    A modern világ egy igazi paradicsom. Folyamatos kísértésekkel kell szembenézni. Itt azonban fontos szem előtt tartani azokat a pozitív dolgokat, amelyek helyettesítik az egészségtelen ételeket. Ezek által a kísértés már nem is olyan nagy.

Ha betartja ezeket az egyszerű szabályokat, akkor hosszú távon fogyhat, valamit megtarthatja súlyát. A kívánt súly elérése hosszabb ideig tart, de fenntarthatóbb. Érezze jól magát új külsejében!